Otto Hostettler's Blog

Das muss sich eine Minderjährige im Chat gefallen lassen

with 4 comments

Die Chat-Plattformen Swisstalk, Chatmania und Partyguide sind alles andere als harmlose Plauderrunden. Vor allem minderjährige Frauen müssen sich einiges gefallen lassen, wie eine Recherche zeigt. Das Originalprotokoll:

<juerg_m>:     hoi

<ballerina15>: hoi

<juerg_m>:  bisch du dihei jetzt?

<ballerina15>:ja werum?

<juerg_m>: hesch du leggins a?

<ballerina15>: hä, werum meinsch? abr es stimmt

<juerg_m>: nur so. hesch ou e mini a oder nur leggins?

<ballerina15>: nei nur leggins

<juerg_m>: was für e farb?

<ballerina15>: schwarz. wie alt bisch du eigentlich?

<juerg_m>: 27. Bisch du den 15j oder jünger?

<ballerina15>: bald 16i

<juerg_m>: chönntisch du es iphone und e ipod bruche oder hesch das scho alles?

<ballerina15>: hmm. chönnt i scho bruche…

<juerg_m>: säg mal, wie gsehsch du denn us, wie gross bisch?

<ballerina15>: bi öppe 160cm, dunkelblondi haar.

<juerg_m>: bisch dünn?

<ballerina15>: hmm, weiss nid, chönnt eis zwöi kilo verlüre…

<juerg_m>: wie schwer bisch den?

<ballerina15>: öppe 45 kg

<juerg_m>: toll. Und, hettisch du den gern es ipone und de ipod?

<ballerina15>: wär schono cool. werum, hesch das zverschänke?

<juerg_m>: würdisch du den für das au öppis mache?

<ballerina15>: chunnt drufa

<juerg_m>: dich zeige. z.b im tanga oder so. was meinsch?

<ballerina15>: hmmm. bi grad chli vrläge… kenne di ja gar nid

<juerg_m>: wo wohnscht du denn?

<ballerina15>: kanton bern u du?

<juerg_m>: Thun. Vo wo bisch du genau?

<ballerina15>: Region Bern

<juerg_m>: würdisch das mache, wend die 2 sache bechunnsch? Oder lieber Geld?

<ballerina15>: weiss nid so rächt. klar chönti immr chli gäld bruche…

<juerg_m>: so 500 Franke, chönntisch das bruche?

<ballerina15>: ups, henne vil…eifach schnäll es tanga alegge u fertig?

<juerg_m>: hesch den es tanga?

<ballerina15>: nei, nume normali strings…

<juerg_m>:Gat au. Was hesch den bim string und bh für e grössi

<ballerina15>:hmm, halt e chlini grössi… Blödi frag: Bini nid chli zjung für Di?

<juerg_m>: für was?

<ballerina15>: für so öppis. ha das no nie gmacht…

<juerg_m>: ja wettisch den oder lieber nöd?

<ballerina15>: weiss nid so rächt. so elei… abr iphone wär mega cool

<juerg_m>: Hesch denn scho mal öppis vo dir zeigt?

<ballerina15>: wie meinsch zeigt? mim exfründ scho

<juerg_m>: würdisch ou meh mache, wenn mehr bechunnsch?

<ballerina15>: was heisst meh?

<juerg_m>: dich strichle la

<ballerina15>: vo wäm?

<juerg_m>: mier. Du überchämsch denn meh.

<ballerina15>: bini für di nids jung?

<juerg_m>: gseht me denn. Würdisch?

<ballerina15>: i weiss nid so rächt… müesst mirs mal richtig übrlege

<juerg_m>: was wettisch du denn mal für ganz blutt zeige?

<ballerina15>: hee, vou krass. weiss i doch nid!

<juerg_m>: überleg mal was Du wettisch, was chönntisch denn am beschte bruche?

<ballerina15>: kei ahnig. ächt. hesch du das scho vil so gmacht?

<juerg_m>: Nei. Was gfallt dir denn a dir am beschte?

<ballerina15>: hmm, mis gsicht isch gloub härzig, säge ömu mini kolleginne

<juerg_m>: was findisch no schön?

<ballerina15>: hmm, weiss nid. bi verläge…

<juerg_m>: säg mal, was no?

<ballerina15>: weiss doch nid, mi arsch findi dsfett…

<juerg_m>: söll i de mal richtig a luege und denn sage wie de isch?

<ballerina15>: würd dir grad no so passe… Säg mal, Du würdisch ächt 500 stutz zahle, wenni mi bi dir würd uszieh?

<juerg_m>: Ja, hesch Luscht?

<ballerina15>: aber keni föteli mache

<juerg_m>: Nei. Wie wit würdisch du di den uszieh?

<ballerina15>: höchschtens slip und bh

<juerg_m>: das ziehsch nid us?

<ballerina15>: gloub nid

<juerg_m>: wieso?

<ballerina15>: I kenne di ja nid…

<juerg_m>: du müesstisch aber scho alles uszieh für 500

<ballerina15>: du hesch abr vori gseit nur bis uf tangas…

<juerg_m>: und wen i no 500 druf lege, was denn?

<ballerina15>: jetz spinsch abr…

<juerg_m>: Was würdisch den mache?

<ballerina15>: … du verwirsch mi…

<juerg_m>: Säg mal, was würdisch denn? Mach e Vorschlag

<ballerina15>: Das weiss i doch nid.

<juerg_m>: Überleg. Säg scho. Alles???? würdisch denn alles uszie?

<ballerina15>: vilicht…

<juerg_m>: wen hettisch du denn zit?

****Chat abgebrochen****

Dieser Dialog bringt die Betreiber von Chatplatformen (v.a. Swistalk) in Rage. Hier gehts zu den Kommentaren.

Advertisements

Written by Otto Hostettler

17. August 2011 um 14:24

4 Antworten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wieso steht da ****Chat abgebrochen**** ? Man müsste ja annehmen, das dies genau im Chatfenster von juerg_m angezeigt wird, wenn sein Gegenüber den Chat beendet hat, was ja auch so beschrieben wird. Und wieso ist genau die Stelle in den Screenshots im Beobachter-Artikel offenbar nachbearbeitet und zeigt nun eine völlig andere Meldung.

    Marcel A. Boulud

    30. August 2011 at 16:36

    • Die Bezeichnung ***Chat abgebrochen*** / ***ballerina15 bricht den Chat ab*** ist eine Information an den Leser, nicht eine Statusmeldung, die auf dem Bildschirm der anderen Person erscheint. Je nach Chat erscheint gar keine Meldung oder aber „XXY verlässt den Raum“ oder so ähnlich. Auf einigen Plattformen erscheint der User einfach nicht mehr unter den aktiven Teilnehmern. Der im Beobachter abgedruckte Dialog ist eine leicht gekürzte Fassung. Den vollständigen Dialog finden Sie hier:
      https://ottohostettler.wordpress.com/2011/08/17/das-muss-sich-eine-minderjahrige-im-chat-gefallen-lassen/

      Der abgedruckte Dialog im Beobachter ist kein Screenshot, sondern eine grafisch aufgearbeitete Illustration.

      Otto Hostettler

      30. August 2011 at 17:00

  2. Die chatbetreiber sind in der regel am ende der kette. Damals bei cablecom bin ich etliche male sturm gelaufen wegen solchen faellen….wenn man missstaende anprangern will soll man mal bei den grossen anbietern anfangen und dann weiter zum gesetzgeber. Schnell heisst es ‚wir sind keine strafverfolgungsbehoerde‘ und punkt und als ich mich dann an den beobachter gewendet habe weil ich nicht mehr weiter wusste hat man es nicht mal fuer noetig befunden mir zu antworten, aber dann spaeter das mega aufgreifen und so tun als waere der st die einzige plattform auf gottes erde oder wuerde die paedopenner noch schuetzen find ich doch ein starkes stueck, vor allem wenn man sich dann noch dauernd korrigieren muss

    ToM201

    6. September 2011 at 18:14

  3. ToM
    bist noch drin?

    bist du der alte oder der neue tom?

    chatterin

    20. September 2011 at 19:50


Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s